تامین بیش از یک‌صدهزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن  

 وزیر راه و شهرسازی از تامین بیش از یک صد هزار هکتار زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در سراسر کشور خبر داد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان لرستان با اشاره به توجه دولت به موضوع شتاب گرفتن در بخش تامین زمین شهری و روستایی و سایر موارد  اظهار کرد: در حال حاضر ساخت نهضت ملی مسکن در سراسر کشور از عدد ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرده است.

وی در این راستا افزود: از این تعداد ۵۶۰ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شده است. باقیمانده نیز در مسیر اتمام و تحویل به متقاضیان است.

بذرپاش در ادامه با بیان اینکه تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: نیاز استان لرستان در بخش تامین زمین ۳ هزار هکتار است.

وی همچنین از تامین بیش از ۲ هزار هکتار زمین در استان لرستان خبر داد و اظهار کرد: باقیمانده اراضی در حال تامین است که به تدریج به ساخت مسکن اختصاص خواهد یافت.

بذرپاش در ادامه با اشاره به افتتاح بیش از ۳ هزار و ۱۹۰ واحد مسکونی در بخش شهری و روستایی در پروژه نهضت ملی مسکن استان لرستان اظهار کرد: در سفر امروز عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در لرستان آغاز شد و در روستاهای سراسر کشور نیز احداث واحدهای مسکونی از عدد ۵۵۰ هزار واحد عبور کرده که نزدیک به ۳۰۰ هزار واحد آن تکمیل و تحویل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۰۰ هزار قطعه تامین و بیش از یک صد هزار قطعه تحویل مردم شده است، تصریح کرد: در بخش واحدهای مسکونی مهر باقیمانده از ۲۴۰ هزار واحد رسیده به دولت سیزدهم بیش از ۱۳۸ هزار واحد مسکونی مهر تکمیل و تحویل مردم شد. برنامه این بوده است که باقیمانده واحدها تا پایان امسال تکمیل و تحویل مردم شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود